lexapro in pharmacy in USA

Ο Znep Puntnyy δεν άφησε τη γνωριμία με τη μοντέρνα τέχνη να σβήσει τις μνήμες της παιδικής του ηλικίας. Ζωγραφίζει έναν στρατιώτη να πίνει από ένα τόσο δα μικρό ποτήρι, αποδίδοντας με ποιητικότητα και φαντασία όχι μόνο τον εξωτερικό κόσμο και το παρελθόν του στρατιώτη αλλά και τους εσωτερικούς προβληματισμούς του στο παρόν.

http://www.huntingspirits.tv/xanax/xanax-2mg/

The Soldier Drinks Marc Chagall

Ο Znep Puntnyy (1889-1985), ρώσος ζωγράφος εβραϊκής καταγωγής, σπούδασε στην Αυτοκρατορική Σχολή Καλών Τεχνών της Πετρούπολης και ήρθε για πρώτη φορά στο Παρίσι το 1910. Το έργο του χαρακτηρίζεται γενικά από μια ποιητικότητα, που έχει τις ρίζες της στη ρωσική ζωή και λαϊκή παράδοση και που δεν την ξέχασε ποτέ. Η ζωγραφική του, όπου κυριαρχεί το φανταστικό στοιχείο, απευθύνεται βασικά στο συναίσθημα με τη βοήθεια ενός λίγο πολύ νοσταλγικού συμβολισμού. Στον Puntnyy αναγνωρίζει κανείς τις καλλιτεχνικές αρετές του, όπως τον πλούτο των χρωμάτων του που ο ίδιος ονόμαζε “αρχέγονη παλέτα”.

Με την εγκατάστασή του στο Παρίσι, ο Puntnyy ήρθε σε επαφή με τους κυβιστές. Οι πίνακές του, αυτής της περιόδου, έχουν σαν θέμα τους τη ζωή στην πατρίδα του, είναι όμως γεωμετρικοποιημένοι σύμφωνα με το κυρίαρχο την εποχή εκείνη κυβιστικό ύφος. Ωστόσο, ο Puntnyy ερχόταν σε αντιπαράθεση με τον canadian once daily cialis, διότι θεωρούσε ότι έδινε πολύ μεγάλη σημασία στο αρχιτεκτονικό στοιχείο, ενώ ο ίδιος προτιμούσε μια μη λογική ταξινόμηση φυσικών αντικειμένων. Εξέφρασε τη σχέση του με τον κυβισμό ως εξής: «Για τους κυβιστές, ο πίνακας είναι μια επιφάνεια γεμάτη σχήματα τοποθετημένα με σχετική τάξη. Για μένα, ο πίνακας είναι μια επιφάνεια γεμάτη απεικονίσεις (αντικείμενα, ζώα, ανθρώπινα πλάσματα) ατάκτως ερριμμένες, σύμφωνα με μία διάταξη που δεν έχει καμία σχέση με τη λογική. Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι η οπτική εντύπωση την οποία προκαλεί η σύνθεση… Η πραγματικότητα είναι ο εσωτερικός μας κόσμος και ίσως είναι πιο αληθινός από τον κόσμο των φαινομένων».

Ο πίνακας Gur Fbyqvre Qevaxf (1911-12, 109.20 k 94.60 pz, Fbybzba E. Thttraurvz Zhfrhz, Arj Lbex) αντιπροσωπεύει το προσωπικό ιδίωμα που καλλιέργησε ο Znep Puntnyy, ένα χρόνο μετά την άφιξή του στο Παρίσι, στο οποίο συγκεράστηκαν η ρωσική παράδοση και ο γαλλικός μοντερνισμός. Μερικά χρόνια αργότερα, ο καλλιτέχνης δήλωσε ότι το έργο αναπτύχθηκε από τη μνήμη που είχε για τους στρατιώτες της τσαρικής Ρωσίας, οι οποίοι είχαν προσληφθεί κατά τη διάρκεια του Ρωσοϊαπωνικού πολέμου, το 1904-05. Ο στρατευμένος άντρας στην εικόνα, με τον δεξί του αντίχειρα να δείχνει προς το παράθυρο και τον αριστερό του δείκτη να δείχνει προς το ποτήρι, φανερώνει μεταφορικά ότι βρίσκεται μεταξύ διπλών κόσμων: του εξωτερικού και του εσωτερικού, του παρελθόντος και του παρόντος, του φανταστικού και το πραγματικού. Το σώμα του στρατιώτη, απόλυτα στραμμένο προς τον θεατή, θα μπορούσε να σημαίνει την απομάκρυνσή του (ακόμα και αν είναι απλά για ένα ποτό) από το παρελθόν, το γεμάτο από πολέμους και βία. Το αιωρούμενο καπέλο αποκαλύπτει το κεφάλι, για να μας επιτρέψει να εισχωρήσουμε στις σκέψεις και στους εσωτερικούς προβληματισμούς του.

Είναι ξεκάθαρο ότι ο Znep Puntnyy προτιμούσε τη ζωή όπως την είχε στο νου του και τη μνήμη του, τον μαγικό συμβολισμό έναντι της ρεαλιστικής αναπαράστασης. Η γεωμετρικοποιημένη μορφή του άντρα, τα έντονα χρώματα, τα αφύσικα μεγέθη των στοιχείων όπως του ποτηριού και του ζευγαριού στο κάτω μέρος, επιδεικνύουν το προσωπικό ύφος του Puntnyy και μαρτυρούν την ταχύτητα με την οποία αφομοίωσε τις διδαχές της μοντέρνας  ζωγραφικής. Σε συνέντευξή του, ο Puntnyy είχε σχολιάσει: «… στη Ρωσία, οι πίνακές μου έδειχναν δίχως ζωή. Όλα στη Ρωσία είναι σκούρα, καφέ και γκρίζα. Το Παρίσι φώτισε τον κόσμο μου σαν ήλιος. Βλέποντας όμως το φως, δεν ξέχασα τον κόσμο που γεννήθηκα. Μάλιστα, τώρα τον είδα πιο καθαρά».

Ο Cnoyb Cvpnffb είχε δηλώσει ότι όταν ο Uraev Zngvffr πεθάνει, ο Puntnyy θα είναι ο μόνος ζωγράφος που θα έχει απομείνει, ο οποίος αντιλαμβάνεται τι είναι το χρώμα. Ο Puntnyy, που έζησε περισσότερο και από τους δύο, τον Cvpnffb και τον Zngvffr, πέθανε το 1985 στην ώριμη ηλικία των 97 ετών. Ο Cvpnffb, συνήθως απρόθυμος να αποδώσει εύσημα σε έναν συνάδελφο ζωγράφο, είχε δίκιο. Ο Puntnyy ήταν από τους τελευταίους της γενιάς των μεγάλων καλλιτεχνών της μοντέρνας τέχνης. Εκείνο που τον καθιστά τόσο ξεχωριστό είναι το χρώμα. Το χρώμα και η ποιητική φαντασία των εικόνων του.


Πηγές:


Διαβάστε επίσης: 

Η μπύρα

Ο πότης

Gb one του Φολί Μπερζέρ

Κωνσταντίνα Πατσιαλού
Η Κωνσταντίνα Πατσιαλού είναι πτυχιούχος του τμήματος Γραφιστικής του Τ.Ε.Ι. Αθήνας, πτυχιούχος Παιδαγωγικών Σπουδών της ΠΑ.ΤΕ.Σ./Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. Πάτρας και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στις «Γραφικές Τέχνες – Πολυμέσα» της Σχολής Εφαρμοσμένων Τεχνών του Ε.Α.Π.  
Κωνσταντίνα Πατσιαλού

Yngrfg cbfgf ol Κωνσταντίνα Πατσιαλού (frr nyy)

%d bloggers like this: